2018年3月16日 星期五

18 北歐.新春.追光遊 ~ Day 8 Ice Hotel

今日去icehotel, 星期六巴士係10:00, 所以食完早餐就行去巴士站啦
 

 
 
 
 
 
 
 
黎到望吓個牌邊個站上車先~ 
 
見早左成廿分鐘到未有人, 所以周圍行吓
 
 
 
 
 
等到有巴啦, 巴士唔收cash, 一係用apps買飛(有9折), 一係就比卡
我地買來回SEK 164/2位
 
除左巴士, 仲可以搭的士大約SEK 430-450/程, 或者坐shuttle SEK195/位
 
大約半個鐘左右車程就到
 
 
 
 
呢到既hotel收費都唔平, 普通呢啲木屋都成二千蚊晚, 仲未包食
 
首先去買飛先 SEK698/2人
 
順便行吓間舖
 
 
 
買完飛就可以周圍行啦
 
先黎ice bar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
啲房係全部開放任你入去影架, 又幾好喎
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
跟住就黎ice hotel呢邊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
教堂都幾靚~
 
 
 
今日english tour係12點, 我地行完走黎八吓, 見佢都係帶人入去Ice hotel講解, 所以閃啦
 
行左去對面馬路食野
 
無得揀, 等buffe SEK165/位
 
簡單得湯, 幾款熱食
 
早餐式既冷盤, 麵包, 沙律..........
 
仲有好甜既甜品
 
 
 
hea到就黎有巴士, 就行左出去等車啦~
 
回程要2:45分先有車
 
到啦到啦, 呢到呢排隊好搞笑, 話說前面排左兩個日本人, 咁我地係第三.四個, 但呢有啲外國人就問我地係咪等巴士, 跟住就企左我地前面, 有啲就排我地後面, 有車呢.... 佢地就無理照上車..... 完全係好自由既mode
 
聽日就返香港啦, 所以又走入去森林行個圈
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 晚餐有青口意粉
 
今晚等左個幾鐘, 先睇到女神出現咋
 
 
 
 
 
 
 
可惜唔夠一個鐘又開始有雲, 不過今次Stay左6晚有5晚睇到, 已經真係好好彩啦
 

沒有留言:

張貼留言