2015年11月14日 星期六

15 波蘭自駕遊 ~ Day 7 Mammut Outlet, Auschwitz Memorial, U Ziyada

今日book左3:00集中營, 有半日時間, 決定唔入城行, 走去Katowice 既 Mammut Outlet 到敗家

間舖唔大, 想揾啱我地既細size好有難度, 全場數埋都無十件係細碼....
 
但係啲帽真係好平 @20-40zl, 仲摷到件棉+防水既外套只係 249zl, 真係平到嘔, 唔買真係對唔住自已, 二少買左一件gore-tex外套, 一件夾棉外套
 
後尾見到香港原來賣得好貴, 正價帽要$3-400, 二少件同款夾棉外套 $4000, 249zl果件香港賣緊 $3300 
 
 敗完家拿拿淋向Oswiecim出發, 途經見有餐廳, 唔諗唔揾食lunch先啦~
 
Restauracja AB
 
一個豬扒一個雞扒
 
 
 
老闆娘仲送左甜品比我地添
Total 60zl 
 
 
我地book左 3:10呢場, 因為唔駛錢, 同埋唔駛join tour可以自己隨意咁行
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
呢到真係好傷感, 真係睇到唔開心, 行左幾個block叫做睇左重要既就閃, 唔過二營啦
 
中途見到超市, 二少話要去八卦~~~
 
 
跟住就去半山既餐廳食早飯啦
 
 
U Ziyada
 
呢個係舊區改建既, 環境真係唔錯呀, 價錢仲.... 好親民添
 
 
 
一人叫左一柸咖啡係到慢慢坐
 
坐坐吓見就黎6點, 咁不如係到食埋飯啦~
 
洋蔥湯
 
二少食牛扒
 
我照舊係魚
呢度夾埋先 120zl, 咁既環境真係覺得波蘭物價好平呀! 
 
 
 
坐到7點左右, 開始涷, 決定閃人啦
 
 
返酒店hea左幾個鐘, 就過左酒店隔離既日本餐廳食宵夜
 
因為我唔肚餓, 所以叫左碟壽司
 
二少就要左碗麵 ~ 味道就唔多掂啦
 
堆單仲唔平添 ~ 57zl

沒有留言:

張貼留言