2015年11月14日 星期六

15 波蘭自駕遊 ~ Day 6 Wieliczka Salt Mine, Krakow

今次住呢間 Best Western Krakow Old Town, 地點幾方便
 
不過因為唔知佢會襯人去食早餐果陣執房, 所以乜野都無收起, 最後發覺唔見左錢, 同職員講, 梗係例牌話唔係架啦, 仲話12點先執房(我兩朝都係8:30-9:00食早餐果時執左), 同埋唔會攞歐羅喎(歐朱1:4喎, 換錢又唔水出示passport 當我朱咩), 最後唔想浪費事間去搞報警, 所以算, 當自己唔好彩
*不過要多謝夏生即時幫我手翻譯
 
 
早餐都幾多野食, 但餐廳唔大, 成日都好爆
 
今日book左1:15去鹽礦做礦工, 有時間, 去商場行個圈先 
 
 
每層分唔同色黎分
 
商場好大, 但唔太啱睇
 
 
行完向 Wieliczka 出發啦
 
我地泊左係鹽礦到 5zl/Hour
 
 
 
12點未夠到左, 今日唔係好多人, 呢到係最多人join既tour入口, 但我決定行另一個, 入口係市中心果邊 
 
 
 
好多擺設, 仲要平到嘔~
 
先醫肚先 Restauracja KMITA
 
坐底一個人都無, 但一order完野食, 就有一團韓國人黎, 嘈到爆呀
 
 
 
唔知食乜, 所以又叫左餃子, 比起早幾日食油浸既, 好食好多
Total 34zl 
 
食飽就繼續行啦, 今次我地join Miner's Tour, 係要做礦工
 
先去換返個礦工證先, 順便買埋相機票 @5zl~
 
我地個tour得我同二少兩個人=包團, 個領隊見到我地已經面色一變....哈~~~
跟住到帶我地落去啦, 首先係要著返套工衣
 
換好裝備就搭電梯出發啦
 
基本上全程都係咁既路
 
鹽無處不在
 
領隊會沿途講解
 
 
 
 
 
 
仲要我地落手咁試
 
 
呢到都有一盞鹽燈
 
 
 
 
下面就係普通tour行既路, 果然靚好多
 
 
行左個半鐘左右就行完 (話3個鐘, 可能人太少, 所以好快行完)
 
梗係要簽返個名留念啦
 
*其實個tour都幾得意, 如果有得幾個人一齊會好玩啲, 可以落手落腳咁試做礦工, 有一段會叫我地跟地圖咁揾到行, 真係無乜幾何可以咁樣落手落腳
 
 
 換好衫就去左shop濕平啦
 
 
買左堆鹽返黎做手信, 呢到都係80zl左右
 
跟住就返去Krakow Old Town到食tea補充體力啦
 
二少要左個鴨肉多士 
 
我就要左個海鮮湯
加埋野飲 Total 60zl
 
跟住就向埋另一邊遊個圈
 
Rynek Glowny 
 
 
 
 Bama Florianska
 
Barbican
 
 
 
 
 
跟住就黎探噴火龍啦, 咁啱見地佢噴火 
 
再沿河邊慢步同睇日落
 
 
 
 
 
 
跟住又返入市中心揾食啦
 
 
 
 
Restauracji La Grande Mamma
 
 
 
海蝦墨魚麵 
 
三文魚扒
 
仲叫左個甜品獨食
 
Total 94zl

沒有留言:

張貼留言