2012年2月6日 星期一

2012 芬蘭極光之旅 Day 12 ~ Helsinki 超涷既Last Day

今朝起身望下個窗, oh my god, 仲大風雪左添~



今日又係咁涷呀~~ 好彩我地差d教堂未入去影相啫~



唉… 我地唯有拖到最後一刻, 先去火車站寄行李, 今次寄VR呢個, 一件$3, 平過Lock $1架~



好, 行去車站諗住搭霸王車, 點知等極都冇我要搭既3T囉, 行動失敗, 要行去添~












今日一街都係雪高車呀



好彩今日係落雪唔係好大風啫~



加埋啲雪特別白囉~



入去嘆吓暖氣先~













我地行完呢個教堂, 決定唔去另一個啦, 去揾野食~

今次去左forum商場二樓到食, Lunch有沙律咖啡任飲~

 



又係据扒~



仲有呢個意粉 ~ 但係唔知點解係叮過咁囉~



食完就去車站八卦下今晚搭去機場既巴士~



係30號站搭車



跟住再周圍行吓, 行到咁上吓去左Fazer到嘆cafe同食cake啦, 雖然係貴左啲, 但係好好味呢~



行到6點幾差唔多7點, 就走左去food court到食dinner啦~



呢個pizza麻麻地, 但都好食過pizza hut囉~



仲有炸雞添~



食飽就搭巴士走啦~



架車得幾個人, 唔駛廿分鐘就到機場~



吓…. 要delay成個鐘….



唯有入去八卦行吓街街啦~



d shop成11點半先關門架~





好得意, 但係好貴呢~





del完又del, 終於點幾可以上機啦, 但係仲要等囉~



隔離去新加坡既機一齊delay, 但係等完同佢除雪之後, 就都走得啦~



終於到我地啦~





上機冇幾耐就派餐啦, 當時係淩晨3點幾囉…



早餐得包食咋


6點幾, 終於返到黎啦~

返到屋企仲收到晒寄返屋企既postcard~




行程完滿結束, 多謝幾位blog友, 討論區既朋友仔, 多謝你地既資料呀 ^^

沒有留言:

張貼留言