2012年2月2日 星期四

2012 芬蘭極光之旅 Day 2 ~ 玩Husky + 睇極光

今朝都幾涷下喎



去餐廳食早餐lu~ 個環境都唔錯架, 最正係有wifi呀, 可以load相呀, 哈~



睇下有乜食先



除左呢啲, 仲有好多飽, 咖啡, 茶, 橙汁架~



食飽飽就周圍遊下 ~



















呢個廁所唔知會唔會有人去呢?





我地仲等閒到走過酒店對面馬路間cafe八掛添~



行完就返屋企煮個lunch食啦~


食完就去玩husky啦~ 今日連埋我地都有6個香港人玩喎






拉我地架車既husky呀~



出發啦







個view好靚呀~

 



玩完會去間屋仔到飲柸野 & 食曲奇



今晚既晚餐~



有沙律



雞飯



同埋pancake



一食完飯行返屋仔果陣…… 見到個一有條綠色既光, 朋友即刻話係北極光呀…….
嘩…. 我地拿拿聲返屋仔攞相機去影相啦~ (好彩我地行去屋仔唔駛三分鐘咋)
頭頂一片綠色既光, 真係好靚呀~




















我地四周行四周圍咁影相玩足幾個鐘,  今晚超開心呢~

沒有留言:

張貼留言