2012年2月2日 星期四

2012 芬蘭極光之旅 Day 1 ~ 住小木屋 + 睇極光



準備左好耐既芬蘭之旅, 終於係大年初一出發啦, 首先飛去Helsinki



麻麻地既飛機餐



唔錯既早餐, 起碼好過CX, 有熱食~



再等多幾個鐘轉機上Ivalo





由天未光等到天光呢~~~





必影既姆明公仔, 不過造工就…..



搭+等左好耐機, 終於到Ivalo機場啦



呢個機場好細咋, 得一條行帶





我地book左酒店接送既巴士, 上車坐多半個鐘, 終於到Hotel Kakslautanen啦 (架巴士有10個人, 但有8個都係香港呀, 好熱鬧呢)



係餐廳門口有好多雪車, 排晒隊等你帶佢走呀



嘩~ 今日係-18度呀



我地今次係住既5號小木屋, 好近餐廳呢, 仲收到微弱既wifi呢~ (經佢接送係直接送到去你間屋仔架, 唔駛自己拉行李)



我地會住兩晚既小木屋呀, 真係好正呀, 係貴d咁囉~



一入門口就有廚房, 餐枱同張上下格床



跟住行入啲有張king size既床, 火爐同埋書枱



最正係呢個私家桑拿房呢, 不過唔知點解, 最熱都係30度, 所以點焗都唔夠熱囉~



參觀完就拿拿淋煮左個通粉食啦~



個夜景係咪好正呢



今晚玩snowmobiling, 7點半要集合, 所以早d6點幾就去食Dinner啦 ~
(經酒店website直接Book房, 要join埋佢既晚餐架)

佢d飽都幾好食唔錯喎~



餐湯



鹿肉伴薯蓉



甜品係冰涷雪糕



食完飯, 我地就玩snowmobiling, 今晚4架車, 全部都係講廣東話架, 哈~




我地玩左個幾鐘左右就去左間屋仔到飲柸熱茶同食腸仔~ 等呀等, 都睇唔到極光, 跟住要開車走啦~
 

好彩回程果陣, 比我地見到微弱既極光呀, 個領隊比我地停一停, 可以影到幅相, 超開心呢



 

 

沒有留言:

張貼留言