2014年9月3日 星期三

倒數..... 1個月 + 租車篇

Plan左好耐既冰島trip, 仲有唔夠一個月就出發啦~

咁啱上個月中佢有火山爆發, 所以要不停咁keep住update啲資料啦, 台灣果邊既討論區係line到開左個group, 係到報告第一手資料, 原來9/10月都好多人出發去架~~

基本上所有野都剛剛book好晒, 除左行冰川啦~ 留返過兩星期先再訂, 應該唔會冇位卦~


******************************

租車


因為過台灣人係line到報告, 知道佢係小型爆發, 唔會點影響到啲飛機(仲搞個火山團添), 所以拿拿淋出手book埋佢啦~

但係呢.... 想book果架平既auto車冇晒啦, 唉..... 點解會咁架!!



今次book左台灣人大愛既 Blue Car Rental www.bluecarrental.is

基本上4x4係得幾款車揀, 最平既係 Suzuki Jimny (M), 但係唔包GPS, 加埋錢仲貴過 Grand Vitara (M/A), 而家Auto得返Honda CR-V, 同仲有貴少少既Rav 4 (要7XX歐 因為係14年新車)


叫二少揀要邊款車, 佢居然話無啦啦要佢揀咁特然喎!! 我揀左公司同揀淨3架出黎, 要你3選一咋喎, 咁都有位比佢入, 之前我揀酒店咪仲想C ~~'


最後佢話揀架平既就算, 所以揀左.....

Suzuki Grand Vitara 4x4 (manual) (送GPS)
8日 包 TP, GP, SCDW, CDW 加左SAAP 同 Extra driver
埋單 : 94,850ISK / EUR 618.64

本應諗住租架自動波, 咁我可以落手落腳反下架, 但而家係棍波, 對我黎講成十幾年冇掂過, 真係有難度, 不過唔理啦, 出左個國際牌先, 到時先算~~


******************************

2 則留言:

  1. 咁最後係係邊間都租車呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. Blue Car Rental 呀~
      冇你比我果間咁平呀~

      刪除