2014年9月1日 星期一

自家制 ~ 珍珠雞

有部新玩具, 梗係心思思成日諗啲野同佢玩架啦~
本應我係想整糯米一字骨, 但係未揾到心水既食譜, 所以玩住呢個我屋企有齊材料既 珍珠雞先啦~

*****


材料只係 冬菇, 瑤柱, 蝦米, 糯米, 同埋荷葉~

糯米浸完再蒸, 我就梗係唔好浪費, 同埋蒸埋冬菇, 瑤柱, 蝦米啦~

蒸好再炒下佢, 加啲豉油蠔油同茨, 炒到收汁杰身就得~



乾荷葉要蒸下佢, 所以洗完又掉入爐到蒸佢5分鐘~
蒸好剪中間, 再開4

糯米蒸好擹暖, 跟住就可以包啦~
(我個人LIKE美心果隻, 料多飯少少)
由於材料全部熟晒, 所以我只係蒸左10分鐘
搞掂有得食啦~







有興趣可以入黎FB谷到交流吓啦 ~ 

沒有留言:

張貼留言