2014年2月17日 星期一

14 新春.北海道雪際.自駕遊 @ Day 3 摩周川湯遊

Day 3 摩周湖第一展望台 > 硫黄山 > 味楽寿司 > 砂湯 > 鶴見台 > 釧路東急イン > 釧路フィッシャーマンズワーフMOO 弦 釧路店 > イオン釧路店
 
晨早起身睇日出~
 


 
 
跟住浸多次温泉就去食早餐啦, 由於我地太遲先去食, 得返幾枱人, 攞野食又唔駛迫~ 
 
 
 
食飽就check out, 見天氣咁好, 再係湖到遊多個圈先~
 
 
冬華美個會場, 啲人仲開緊工囉.......
 
 
 
湖上活動售票處~ 
 
 
有釣冰魚
 
 
 
香蕉船
 
 
仲有雪上電單車, 呢個場好玩好多, 早知係呢到玩啦~
 
 
 
行完就上車閃啦, 見唔見到啲雪花呢?
 
 
 
出發啦~
 
本應想攞本highway walker, 但係個個PA/SA都冇, 好彩仲有呢張, 要黎仲乜? 就係想睇下冬天有邊度封路囉, 好彩,冇跟個豬PS行去第一展望台咋, 全靠呢張地圖自己揾路, 唔係比佢玩C~~ (第一去第三展望台&川湯都封左路)
 
 
 
 
道の駅摩周温泉
 
 
 
阿二少一見到個足湯就話要去浸, 哈~~~
 
 
係到仲買左枝牛奶同磁石貼添~
 
 
跟住就去 摩周湖第一展望台
 
*係呢到開始到砂湯, 我地都不停咁撞到縱橫遊既團, 唔知係咪成$19,000果個團呢??
 
 
天氣好好呀, 好靚~
 
 
 
 
上黎呢條全部係雪路, 真係要小心啲~
 
 
硫黄山
 
 
勁大煙呀~ 
 
 
 
 
 
跟住就去揾食, 係唔知邊到有得食之下, 我決定去川湯温泉, 温泉區實有得食既~
 
 
我地揀左呢間 味楽寿司
 
 
 
 
 
今次二少揀壽司set
 
 
我就揀魚生飯
 
 
二少話都係第一晚好食啲~~~
 
食飽繼續行啦, 下一站 : 砂湯
 
 
 
 
 
 
 
 
跟住再去 鶴見台 ~
 
 
呢到啲鶴係好遠, 用二少枝105只係影到咁咋~
 
 
再去埋最後一站 : 釧路湿原展望台  
 
 
入館要比錢, 二少話唔入, 另外步道冬天封左, 所以影左幅相就走啦~
 
 
 
先去左今晚既酒店 釧路東急イン check in, 然後又出去行街同揾食啦
 
先去 釧路フィッシャーマンズワーフMOO 八卦, 我地泊左係對面既便利店, 間好出名既煉瓦就係便利店後面
 
 
裏面有個釧路市場, 但太晏啦, 關門lu~ 
 
 
仲有呢條食店街, 入面好熱, 好多日文, 唔識叫, 所以行完就閃~
 
 
我地想食燒肉, 但又唔知係邊有喎, 諗緊 イオン釧路店 (Aeon)附近應該會比較多餐廳, 所以就先去左再揾食
 
係Aeon對面見到有得食, yeah~ 弦 釧路店
 
話說一入店個感覺就覺得好高級, 怕有唔對路(貴啦), 所以問左佢攞個menu八下先, 睇到個價又ok喎, 可能去左偏遠地方, 啲租金平, 所以裝修都靚啲啦, 哈~~ 不過店員唔識英文, 佢地揾左個識少少既廚師全程出黎幫我地, 但其實佢都唔識架囉, 哈....(佢跟本冇講過一句, 不過係做多左手勢咁啫) 最後大家用身體語言下搞掂左, 哈~~~~
 
叫左個沙律, 唔明點解肉多過菜囉~
 
 
普通牛
 
 
雞肉
 
 
和牛 ~ 都係1000yen左右, 啲雪花多到呢~~~
 
 
仲有帶子 ~ 幾鮮甜, 好味~
 
 
 
埋單都唔係貴 3583 yen, 又好味~
 
食飽又去左Aeon行下, 今晚宵夜~
 
 
 

沒有留言:

張貼留言