2014年2月16日 星期日

14 新春繼續敗

今次夾埋都敗左好多廚房野呀, 搞到二少係咁出魔音, 係咁問買咁多用唔用得晒, 不過啲野平過香港咁多梗係敗左先算架啦, 哈~~~

*不過CX行李只可以一件, 又限重20KG, 所以二少想抬包米返黎都比我阻止左, 留返下次東京先再敗啦~


上次係沖縄敗左兩隻, 今次見到仲有多啲款, 梗係要入返啲架啦, 呢到夠用有特啦, 唔駛再買架啦, 呵~ 其實我仲敗左把刀添架, 不過冇影到相~



因為買左個攪拌機, 所以梗係要買返個磅先架啦, 係日本買平香港成半架, 呢隻我係激安買唔駛1000yen, 抵玩啦~



係日本又點少得去LC outlet朝聖呢, 一入舖二少已經話 : 吓又買, 咁多點用得晒, 跟住就癈事理我行左出舖頭, 咁我梗係拿拿淋入返幾件貨仔啦, 仲幫朋友仔買左少少野添~

呢到真係平好多架, 啲碟都係1050yen/隻, 可以單隻咁買, 唔駛一set咁買, 好多都好靚架, 但真係冇乜用囉~



最後只係敗左幾樣野 ~ 兩雙碟仔同一隻湯殼座, 其它既係幫朋友仔買既~





不過買完等pack都要幾分鐘, 其間阿二少又有微言囉....

 


yeah~ 我既戰利品~







沒有留言:

張貼留言