2013年2月25日 星期一

2013 東歐遊 ~ Day 3 @ Szentendre & Budapest


 
今日出發去Szentendre, 之前睇blog到見到有啲人讚有啲人彈, 既然我有時間既, 冇所謂啦, 去多個地方遊下囉~

首先問左酒店職員點去H5線既Margt hid 1/ 行去15分鐘, 2/行去Nyugati palyaudvar幾分鐘再轉過河既電車, 咁我地梗係揀行+搭電車啦~ 其實我指錯左個站, 總站應該係Batthyany ter, 但係我望住個地圖指錯左, 好彩去到發現H5線係Margt Hid都有站啫, 唔係又要轉多次車啦~

因為Szentendre聖坦德係出左Budapest, 所以要買車票, 兩個人來回1,240Ft~ 搭左大約半個鐘左右就落車啦~



一落左車, 就向前行, 過隧道, 再繼續向前行就到架啦~

右邊有information, 入去攞個地圖, 但係個地圖細到呢, 好彩自己google map print左個出黎啫~



由於落雪, 所以都冇睇路咁週圍行啦~






















行行吓見到有啲盒仔幾得意, 老闆開頭話8蚊, 我地冇理佢, 跟住佢話6蚊, 後尾話10蚊兩個, OK, 咁去買左兩個, 仲可以即刻刻名添~









行完之後就順返條路出火車站, 呢個鎮仔比我既感覺…. 一啲都冇希臘feel囉, 咪又係鎮仔一個, 可能冬天啦, 有時間咪黎囉, 冇時間唔黎都唔會損失.

中途見到呢間食飽既餐廳Erm’s Etterem, 咁就食埋先出返去啦~ 唔係要餓多成個鐘先有得食



間餐廳好多懷舊擺設架~




呢個飽係1,600Ft




另外仲叫左個煙豬肉加薯仔, 份量其實都好多架, 都食唔晒…




加多兩柸汽水, 埋單 4,000Ft

搭返車出黎都係2點幾左右, 咁就去埋未去既英雄廣場同埋塞切尼温泉啦~

Hosok tere 英雄廣場





右邊既 Mucsarnok Budapest



左邊既 Szepmuveszetb Muzeum Budapest



跟住過馬路行去Varosliget 市民公園, 一行入去望到右手邊有座古堡咁既物體, 好靚喎, 梗係要去八啦~

Magyar Mezogazadasagi Muzeum

 















八完繼續向前行去埋 Szecheny furdo 塞切尼温泉, 由於天寒地涷既關係, 梗係唔入去浸啦, 就咁影下相就算~








行完就搭返巴士, 直接返酒店門口啦~

既然咁早, 咁就加插個tea既行程啦~

Cafe New York



嘩嘩嘩…. 入面真係好靚架~




仲有專人彈琴添~








叫左個朱古力蛋糕…. 味道OK啦, 可能我唔太好甜既野啦~



仲有柸熱既咖啡



二少就要左涷既XX咖啡, 瀨野, 超甜, 二少飲左少少就頂唔順~



呢餐真係食環境, 埋單 5,700Ft, 好貴呀……

其實仲有個景點係山上面可以睇到Budapest全景架, 但係我又揾唔到點去喎, 所以朝早問路果陣順便問埋酒店職員先, 哈~

呢個景點就係Citadella啦~ 可惜上到去天氣麻麻, 後尾仲落埋雪添…… 所以影左陣相就返落去啦~










今日最後一餐係Budapest, 我地去返第一日lunch既餐廳食~







呢餐食左 5,500Ft, 二少係咁話抵過頭先tea啦, 又貴又唔好飲…… er……


 

沒有留言:

張貼留言