2013年2月25日 星期一

2013 東歐遊 ~ Day 7 @ 出發去Cesky Krumlov啦~


 
今朝早餐二少繼續係包, 我就乳酪, 食飽仲有少少時間, 咁就出去shopping啦~





哈… 比我買左少少戰利品~



跟住搭返車去左火車西站間supermarket買左半隻燒雞同埋一個長腸加飽做lunch $6.5




跟住12時check-out, 諗住係大堂hea半個鐘, 等shuttlebus黎接, 點知一落到大堂out都未check, 個司機已經到左啦, 由於冇人得我地兩個, 所以有私家車坐~





走啦, bye ~



有個靚仔司機車我地, 哈~




二少坐前頭~



係維也納買左唔係好多野啦~
其實全部係超市都有得買, 左邊既餅同後面兩盒我係舖頭買, 後面兩盒佢有做discount, 每盒$1.29, 係超市買餅只係$0.99, 後面果盒就正價$1.6X, 而中間細細枝既酒仔係超市賣$1.0X, 係舖頭買貴一半呢~ 右下角既朱古力香蕉棉花糖, 只有超市有呢隻細size, 舖頭得大盒, 細包只係$1.09
*其實有個莫札特頭像logo既朱古力都好出名架, 不過我search過人地話唔好食, 而且價錢又唔係平, 所以一粒都冇買到啦~



坐左3個鐘, 終於到左CK啦, shuttle直接到酒店門口~ shuttle好晒, 就過酒店隔離另一間酒店換錢 1:24.5, 換完就出去行加食tea啦~



去左食好出名既當地小食~Trdelnik





有好多種味揀架, 我地揀左杏仁, 二少話太多糖甜左少少, 但其實幾好食架~



加多柸蘋果汁, 埋單 125Kc, 食飽就繼續行
















行到咁上下, 就返左酒店hea左陣, 跟住攞腳架去影夜景啦~

 








 





影完又返酒店擺底野, 去食飯啦, 今次去呢到最出名既Krcma, 我地冇訂枱, 大約7點左右到, 等左唔夠10分鐘就有枱啦, 今日係星期六, 都幾旺場下 (其實因為佢得兩個伙計, 又要落單, 又要執枱….. 點會唔駛等呀)

 








發現左ice tea都唔錯, 我地呢啲唔酒既, 只有汽水果汁揀, 而家又多一樣啦~ (有啲飲tap water都要收錢架)



係捷克每間餐廳例牌都會放底麵包, 跟住計你錢, 返正唔會太貴, 有冇計到我錢都唔知, 所以算啦, 出得黎食預左~



因為星期六, 佢有個weekday menu, 有個湯同埋豬扒, 兩樣都係 180Kc, 抵食



呢個豬扒好好食, 好多汁好正~



另外叫既牛扒都唔錯



呢餐連埋兩柸飲品 500Kc, 佢手寫加唔知幾多錢, 唔識睇, 由佢啦~

 

 



 

 

沒有留言:

張貼留言