2013年2月24日 星期日

酒店篇 ~ Vienna @ Leondardo Hotel Vienna


話說我訂完機票之後就開始睇酒店, 因為諗住係Budapest搭火車去Wien, 所以都係睇係火車西站附近既酒店

起初睇到呢間Leondardo因為新開有discount, 所以book左, 但後來因為airline要我地改日子, 所以rebook果陣, 就冇左個discount, 要比正價2百幾歐, 既然冇so, 梗係住返啲口碑好既酒店~Fleming’s Hotel Wien-Westbahnhof

但到我出發果個星期, 無聊之下check到, Leondardo呢間居然有返個discount喎, 所以拿拿淋改booking, 而家 $177/3晚 (唔包早餐), 咁就慳左成60歐啦~ (早餐要13歐/位)

呢間酒店係上年7月左右開, 之前我send e-mail問過佢有冇wifi, 佢答普通房得lan, 要商務先有wifi, 咁唔梗要啦, 我帶個routa去咪得囉, 但入住果陣, 佢比左wifi password我地, 每24小時要換一次, 每個password只可以用兩部機

間酒店係Metro U3, U6 : Westbahnhof, 係酒店行過去完全唔駛2分鐘, 真係好方便, Metro出閘口有間開到24既小型超市
西火車站出口果度有個幾大吓既商場都, 有大型超市, 食店, 舖頭

講真間房真係細, 但都OK啦, 反正Wien既酒店咁貴, 揾到間平既住喎, 冇要求啦~

其實我仲影左幾幅相, 但唔知點解冇左, 呢間酒店就送左枝紅酒同蘋果批~

沒有留言:

張貼留言