2013年2月19日 星期二

港航超抵機票

昨日係CK太無聊, 上網search到香港航空有超平機票可以去到年底出發喎

咁我呢啲咁鍾意去旅行既梗係唔放過啦, 除左中國, 仲有台灣, 泰國, 沙巴, 沖繩, 峇里, 河內架, 拿拿淋plan定聖誕先

去邊好呢? 我一早已經買左機票去曼谷同沙巴, 本應想去台中跟ada咁自駕, 但二少一聽到台灣即刻話唔去

一係去曼谷轉車落芭堤雅/華欣hea, 一係再去沖繩自駕, 最後二少話你鍾意啦, 比我揀既話, 既然復活節會去曼谷, 咁聖誕就再去沖繩悶駕遊啦, 可能係時差關係啦, 計返香港係淩晨四, 五點, 所以未有塞車死機, 唔駛五分鐘就訂到票, 朋友仔九點左右訂, 全部load唔到, 應該係我好彩啦, 哈…

而家聖誕出發去5日都係$2,528兩個人連稅, 真係抵到爛啦, 等我遲啲揾下仲有乜景點未去既先, 不過應該都係悶爆之旅架啦, 不過有得去旅行, 冇所謂啦, 當去外地過聖誕啦, 希望到時二少唔會又投訴悶爆啦~

沒有留言:

張貼留言