2013年2月24日 星期日

酒店篇 ~ Budapest @ Best Western Premier Hotel Parlament

既然今日冇行李執, 咁就等我執下相寫下blog先~

嘩….. 兩個人夾埋影左千七張相, 真係好彩日日都有用ipad入相睇, 唔係返黎先睇就真係唔知睇幾耐先睇完呀

東歐啲酒店唔係貴, 所以今次全程揀集團式酒店, 貪佢一定夠暖氣同熱水, 唔係天寒地涷就慘啦~

第一站係 Budapest, 我揀左住Best Western Premier Hotel Parlament ~ $200/3晚, 包早餐, wifi

佢係Metro M3 線 Arany Janos utca站, Metro行過去都要5分鐘左右, 行出大街有電車, 搭1個站可以到Metro(我買day pass就日日咁搭啦, 反正比左錢, 哈), 另外行過Nyugati Palyaudvar火車站果邊都係幾分鐘, 交通都叫做方便

安排住係2樓, 間房超大, 同website show既圖一樣, 最正係有個露台呀












哈… 我remark honeymoon, 佢係我一入房冇幾耐就送左呢set黎, good~



酒店包早餐, 食早餐個環境唔錯, 係玻璃頂, 感覺好開揚, 食既都好多選擇, 熱食始終未係太多(5款左右), 每一既樣都一樣冇變, 包類超多選擇, 仲有幾種生果添~



唔止咁少架, 仲有好多ham, 芝士……



枱面每日都有唔同資訊, 有講每日天氣, 另一邊就介紹其它資料, last day就介紹當地語言, 所以影底佢先~




另外有咖啡機可以24小時任用, 但係唔知點解佢冇開燈囉(食早餐位置), 另外5pm前係bar到有free coffee供應, 本應第一日無聊諗住返酒店到飲free coffee, 但係唔知係咪星期日既關係, 間bar爆到冇位, 唯有自己返房hea啦, 後尾幾日望過都有唔少人去飲架, 而我地呢…… 最後冇去幫襯呀~

酒店行出大馬路既對面有迷你超市, 買乾糧飲品都好方便





沒有留言:

張貼留言